Vind alle antwoorden op uw vragen

Voor particulieren

Easy Way-programma by Bosch Auto

Wat is het Easy Way-programma by Bosch Auto ?

Het Easy Way-programma is een programma voor Bosch-accu's waarmee de deelnemers gebruik kunnen maken van 4 gratis diensten:

  • Easy Way Garantie: één jaar extra garantie bij aankoop van een Bosch-accu.
  • Easy Way Tech: een gratis test van de accu bij een van onze partners.
  • Easy Way Start: één telefoontje naar onze Hotline voor hulp wanneer de auto niet start.
  • Easy Way Promotions: het hele jaar door exclusieve aanbiedingen op Bosch-producten.

Wie kan lid worden van het Easy Way-programma?

Iedereen die een Bosch-accu heeft gekocht in een fysiek verkooppunt of op een website die over een fysiek verkooppunt beschikt.

Moet ik voor het Easy Way-programma betalen?

Met de aankoop van uw Bosch-accu profiteert u na uw aanmelding voor het Easy Way-programma gratis van alle aangeboden diensten.

Wat is de lidmaatschapsduur van het Easy Way-programma?

De lidmaatschapsduur van het Easy Way-programma is 3 jaar voor particulieren.

Aanmelding

Ik wil me aanmelden voor het Easy Way-programma. Hoe doe ik dat?

U kunt u binnen 4 weken na de aankoop van uw Bosch-accu aanmelden. Regel uw aanmelding direct via de homepage van de site door op 'Aanmelden' te klikken. Vul vervolgens het formulier in en upload uw aankoopbewijs online of stuur het per post naar onze Hotline. U ontvangt een automatische e-mail om uw aanmelding te bevestigen. Uw account wordt definitief geactiveerd na ontvangst van uw aankoopbewijs.

Ik wil me aanmelden voor het Easy Way-programma. Aan welke voorwaarden moet ik voldoen?

Om van het Easy Way-programma te profiteren, hoeft u alleen maar een Bosch-accu te kopen in een fysiek verkooppunt of op een website die over een fysiek verkooppunt beschikt. Na aankoop van uw Bosch-accu heeft u 4 weken de tijd om u aan te melden. Bij de aanmelding wordt naar uw aankoopbewijs gevraagd.

Kan ik me zonder e-mailadres aanmelden voor het Easy Way-programma?

U moet over een e-mailadres beschikken om u aan te melden voor het Easy Way-programma.

Mijn account

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Herinnert u uw wachtwoord niet meer? Volg dan deze stappen:

  • Vul op de inlogpagina voor 'Mijn account' het e-mailadres in dat u heeft gebruikt om uw account aan te maken en klik op 'Wachtwoord vergeten'.
  • Op dit adres ontvangt u een e-mail met een unieke, eenmalig te gebruiken link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen (ga na of deze e-mail niet in uw map met spamberichten is beland).
  • Als u op de link klikt, wordt u naar het wachtwoordinvoerscherm geleid.

Ik heb een aanbieding geactiveerd via mijn account, maar deze niet binnen een maand gebruikt. Hoe kan ik de aanbieding opnieuw activeren?

Via het onderstaande contactformulier kunt u een verzoek indienen om de aanbieding opnieuw te laten activeren

Diensten

Wat zijn de diensten van het Easy Way-programma?

Als u lid wordt van het Easy Way-programma, kunt u gebruikmaken van 4 volledig gratis diensten:

  • Easy Way Garantie: 1 jaar garantieverlenging op uw Bosch-accu
  • Easy Way Tech: een gratis test van uw accu
  • Easy Way Start: hulp wanneer uw auto niet start
  • Easy Way Promotions: het hele jaar door exclusieve aanbiedingen op de producten van Bosch

Ik wil gebruikmaken van de gratis diensten van het Easy Way-programma. Hoe doe ik dat?

Ga in 'Mijn account' naar het kopje 'Diensten' en activeer de aanbieding van uw keuze door op 'Gebruikmaken' te klikken.

Ik heb me net aangemeld voor het Easy Way-programma. Vanaf wanneer kan ik gebruikmaken van de diensten?

Van de diensten Easy Way Start, Easy Way Tech en Easy Way Promotions kunt u profiteren zodra uw account is geactiveerd. De dienst Easy Way Garantie geldt alleen tijdens de garantieverlengingsperiode. In de originele garantieperiode vragen we u om contact op te nemen met uw verkooppunt.

Wanneer kan ik profiteren van Easy Way Garantie?

De dienst Easy Way Garantie geldt alleen tijdens de garantieverlengingsperiode. In de originele garantieperiode van 2 jaar vragen we u om contact op te nemen met uw verkooppunt.

Kan ik de Easy Way-diensten meerdere keren gebruiken?

De diensten Easy Way Garantie, Easy Way Tech en Easy Way Start kunt u één keer activeren tijdens uw lidmaatschapsperiode van 3 jaar. Met de dienst Easy Way Promotions krijgt u het hele jaar door meerdere aanbiedingen. Elke aanbieding is één keer geldig.

Bij wie kan ik terecht om een dienst te laten verrichten?

Om uw accu te laten testen of van uw garantieverlenging te profiteren, neemt u contact op met een van onze partners. Ga naar de lijst via het tabblad 'Onze Verkooppunten' op de homepage van de site. Al onze partners worden weergegeven met een rode stip.
Als u gebruik wilt maken van onze hulp wanneer uw auto niet start omdat u een accu-storing heeft, belt u onze Hotline op +31 (0) 342 404 715 (dag en nacht bereikbaar), die ervoor zorgt dat u wordt geholpen.

Mijn startprobleem houdt geen verband met de accu. Kan ik dan toch gebruikmaken van Easy Way Start?

Als de storing geen verband houdt met de accu, kunt u ons ondersteuningsteam vragen om pechhulp en een sleepdienst te regelen voor uw auto. Alle kosten zijn dan wel voor uw rekening.

Ik wil het ondersteuningsteam bellen. Wat is het nummer?

U kunt onze Hotline bellen op +31 (0) 342 404 715 (dag en nacht bereikbaar).

Communicatie

Ik wil me abonneren op de nieuwsbrief. Wat moet ik doen?

U kunt u via de homepage abonneren op de Easy Way-nieuwsbrief door op de rubriek 'Nieuwsbrief' te klikken.

Ik wil me afmelden voor de nieuwsbrief. Wat moet ik doen?

U kunt u afmelden voor de nieuwsbrief door op de link te klikken die aan het einde van alle e-mails te vinden is.

Gegevensbescherming

Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen. Wat moet ik doen?

U kunt uw lidmaatschap op elk moment opzeggen door via uw account op 'Opzeggen' te klikken.

Bosch-accu's

Welke Bosch-accu's komen in aanmerking voor het Easy Way-programma?

De volgende accu's komen in aanmerking voor het programma: S3, S4, S5, S4 E en S5 A.

Waar kan ik een Bosch-accu kopen?

Als u een Bosch-accu wilt kopen, gaat u naar de homepage van de site en klikt u op 'Onze Verkooppunten'.

Voor professionals

Aanmelding

Ik ben distributeur en wil een garagehouder aanmelden voor het Easy Way-programma. Hoe doe ik dat?

U kunt een garagehouder direct vanuit uw zakelijk account aanmelden door op 'Mijn verkooppunten' en dan op 'Een nieuw verkooppunt toevoegen' te klikken.

Ik wil partner worden van het Easy Way-programma. Aan welke voorwaarden moet ik voldoen?

Om partner te worden van het Easy Way-programma, moet u Bosch-accu's verkopen en over een accutester met printer, een diagnosemodule en een acculader beschikken.

Ik wil als verkooppunt op de site bosch-easyway.nl worden vermeld. Wat moet ik daarvoor doen?

Iedere verkoper van Bosch-accu's die niet over een accutester met printer beschikt, kan als verkooppunt op onze website worden vermeld. Tijdens de aanmelding geeft de distributeur aan dat zijn verkoper niet over een accutester met printer beschikt.
Ieder verkooppunt kan partner worden zodra het over een accutester met printer beschikt.

Mijn account

Ik ben distributeur en wil de gegevens van mijn garagehouders (e-mailadres, openingstijden enz.) wijzigen. Hoe doe ik dat?

U kunt de gegevens van uw garagehouders direct vanuit uw zakelijk account wijzigen door op 'Mijn verkooppunten' en dan op 'Wijzigen' te klikken.

Ik ben als partner of verkooppunt aangesloten bij het Easy Way-programma, maar mijn gegevens worden verkeerd weergegeven in de geolokalisatietool. Hoe kan ik ze aanpassen?

Als uw gegevens verkeerd worden weergegeven in de geolokalisatietool, neemt u contact op met uw distributeur om hem de gewenste wijzigingen te laten doorvoeren.

Ik ben partner van het Easy Way-programma en lid van het eXtra-programma. Hoe kan ik eXtra-punten verzamelen?

Als u lid bent van het Easy Way-programma en het eXtra-programma, krijgt u 50 eXtra-punten tijdens uw aanmelding en telkens 30 punten wanneer een particulier u als verkooppunt noemt.

Gegevensbescherming

Ik wil niet meer als verkooppunt of partner van het programma worden vermeld. Hoe doe ik dat?

Om uw lidmaatschap van het Easy Way-programma op te zeggen, neemt u contact op met uw distributeur, zodat hij u kan afmelden.

Heeft u geen antwoord op uw vraag kunnen vinden?

Leg uw vraag aan ons voor, dan ontvangt u binnen 72 uur antwoord